
Tymi działaniami zamykasz drzwi do swojego gabinetu – Lekarzu, co robisz źle?
Zacznijmy od tego, że nie każdy dobry specjalista z zakresu usług medycznych, musi być świetny w relacjach międzyludzkich. Nie każdy ma predyspozycje do bycia otwartym, zawsze uśmiechniętym i chętnym do rozmowy. Niestety każdy lekarz powinien postarać się, by...

Wizerunek to podstawa – zostań ekspertem
Wizerunek przede wszystkim. W każdej branży bardzo istotne jest nie tylko to, jakim jesteś profesjonalistą, ale na jakiego się kreujesz. Chociaż nie życzylibyśmy sobie takiego traktowania własnego fachu, realia skłaniają do zastosowania technik PR-owych. To trochę tak...

Jak pozyskać pacjenta zagranicznego?
Czy polskie placówki są przygotowane do przyjęcia pacjenta zagranicznego? Na bieżąco prowadzone są badania, które rozjaśniają tę kwestię. Ustalane są kryteria, jakie decydują o potencjalnej atrakcyjności placówki medycznej dla klientów zagranicznych. Za wspomniane...

Co prawo zabrania lekarzom?
Zgodnie z ustawą (Dz. U. nr 112, poz. 654 z późn. zm.), każdy podmiot leczniczy, w tym lekarz pracujący w prywatnej klinice, ma prawo do przekazywania ogólnej informacji o zakresie i rodzajach udzielanych przez siebie świadczeń. Brakuje jednak możliwości stosowania...

Internetowe grzechy lekarzy
Lekarz w Internecie? Doskonale! Jednym z najpopularniejszych grzechów lekarzy jest to, że ignorują cyberświat. Jeśli rozwijasz swoją karierę w branży medycznej i jednak posiadasz stronę internetową lub konto na portalu rankingowym, wielkie brawa! Jeden grzech za Tobą....

Facebook – ukryte pułapki
Kto nie ma konta na portalu społecznościowym? Zazwyczaj jest to facebook. W przypadku lekarzy, którzy powinni kreować wizerunek eksperta w Internecie, zazwyczaj mówimy nawet o dwóch rodzajach profili na Facebooku: biznesowym oraz prywatnym. Biznesowy profil służy...